ari nie ada kndri kt rmh shera..
kkak dy khwn..
shera bla x tau..?
hehehe
best ooooo rmai gla org..
tp kt kndri 2 kn ada seorng nie, bla org 2 lalu ja dy tunduk..
mka dy msti merah..
dy yg plg bsng pon blh jd seorg yg pendiam bla mmat uh ada..
hahahaha
km smua lg ar ska mnyakat dy..
aq pon plik knpa dy malu sgt..
maybe dy ska kot kn..? kn? kn??
yg mmat 2 pon malu jgk..
lwak tol tgk depa 2 org..
klau depa couple x tau ar camna..
hahaha
msti couple yg plg lwak..
tp 2dua org nmpak sepadan sgt..
heeeeeeee
apa nie ADLIN nk jodohkn org plk..
haiiiiiiiiii!
ok la asyk cita psal org ja..
chow dlu!
bye2
ADLIN
No comments:
Post a Comment